Fredag, Lördag, Söndag

Uunderbart väder ♥ Kom hem från Avesta för ett tag sen. Det var "Winter Rock-Party" i dalen igår, med massor av folk så det var ruuligt. Fast jag blir så himla stressad när det är mycket folk, haha. Råkade klanta till mig med kassan en gång så jag var påväg att ge tillbaka en hundring för mycket till en person. Virrigt! Jag fick en väldigt märklig fråga igår. Om jag har barn?! Hahaha va i helvete. JAG ÄR ETT BARN! Han trodde mamma skämtade när hon sa att jag fyller 17. Haha, tar väl det som en komplimang då! Eller? Hehe..

Jag åkte iallafall med Amanda och sov hos henne inatt. Jag bestämde att vi skulle kolla på Trassel när vi kom hem, haha. Så vi somnade inte förns vid fem-halv sex imorse. Vaknade av att Moltas stod och slickade mig i ansiktet! Haha, gullefjun ♥

 

I fredags var jag och kollade på bio och åt mig proppmätt på China Garden med Malin, Sandra och Karolin. Bra helg!

Imorgon ska jag vara hemma. Vi har friluftsdag så om det är fint väder tänker jag ta en långpromenad med Amanda och sen plugga resten av dagen. Uuh har massor att göra nästa vecka... Oj vad jag skriver. Nuu ska jag sola. Hejs!




Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-03-20 · 16:06:58




  Micco

hahah vem fan frågade det?



Men du gav ju fel till "rätt" person iaf, ingen skada skedd :D

2011-03-20 21:56:10 http://msquinn.blogg.se/
  Julia

Vettefan vem det var. Rödtotten med elvisfrillan!

Haha jaaa, tur var väl det!

2011-03-21 21:12:36 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter