Jalla jalla

Lovet har varit helt okej osv. Nu börjar jag bli förkyld såhär lagom till skolstarten vilket jag hoppas inte blir värre, för då blir jag väldigt arg på min bror som i så fall har smittat mig med sitt snorande och fräsande. Yyyyysch.

 

Haha, måste säga att Big Brother är ett lite lustigt program. Första gången jag såg det ville jag bara kräkas på det och alla tråkiga människor i huset, men ändå kunde jag inte låta bli att fortsätta kolla på det. Nu har jag blivit besatt istället! Och det blir faktiskt bara bättre. Kärlek åt Gurkan, han är ju så goo! Haha. Toarulle toarulle..

 

Jaja, det var allt jag hade att komma med i min jätteintressanta blogg. Imorgon är det dans och så, så jag kommer vara sådär skönt död när jag kommer hem mot kvällskvisten. Godnatt!

 




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-03-09 · 00:24:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter