Oktoberfest!

Haaalloj! Tänkte bara dela med mig av lite münchen-bilder! Vi åkte dit med några i personalen och var på Oktoberfesten i två dagar. Det var massor av folk där, knappt så man kunde ta sig fram! Och stora "ölhus" där det var livat med musik och människor som dansade på borden. Det fanns karuseller överallt. Och då pratar vi inte om några fjantkaruseller inte... Riktigt coola!! Jag hann åka 4 stycken. En bergochdalbana, parisehjulet, "Monster" som ni ser på bilden ovanför och släng-gungan! Inte någon vanlig släng-gunga dårå... Man satt och dinglade i dom där gungorna minst 40 meter upp i luften. Haha fyfan... Men kul hade vi! En repris nästa år är inget jag skulle tacka nej till :}
..Och vet ni? På Måndag åker jag till L.A! Tjoohoo!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-09-28 · 22:48:16







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter